Ik bied je een cabaretje aan

Voor de leukste en beste stukjes cabaret
Plaats reactie
flard
Berichten: 441
Lid geworden op: 07-12-2012 11:56

Ik bied je een cabaretje aan

Bericht door flard » 21-07-2013 12:51

Ja ja, daar heb je dit draadje weer. Op MijnVlaardingen konden we destijds genieten van veel cabaret, meestentijds YouTube filmpjes, dus waarom ook niet op OnsVlaardingen?

Wordt er nog wel gelachen in Vlaardingen en omstreken, of desnoods in Limburg? Om dat nog even te stimuleren bied ik je hierbij een sketch aan van Brigitte Kaandorp. Wie zich herkent in het beschreven ANWB echtpaar mag het zeggen. Het duurt 20 minuten dus de hele snelle ongeduldige twitterende Facebook aanhangers kunnen het maar beter overslaan. Hoewel....Brigitte weet zo'n sketch wel heel erg lang uit te rekken. Maar leuk is ie wel.



Ik zie net bij het doorlopen van oude items, dat ook John al eens begonnen is met een stukje cabaret. Sorry John, had ik niet gezien. John, misschien is het leuk om een apart item "Cabaret" te maken, net zoals er een apart item "Muziek" is. Er zijn zulke leuke cabaretjes op YouTube te zien.
Misschien wordt het morgen beter, maar het wordt toch nooit goed

John
Berichten: 1150
Lid geworden op: 06-12-2012 21:41

Re: Ik bied je een cabaretje aan

Bericht door John » 21-07-2013 17:41

flard schreef:Wordt er nog wel gelachen in Vlaardingen en omstreken, of desnoods in Limburg? Om dat nog even te stimuleren bied ik je hierbij een sketch aan van Brigitte Kaandorp. Wie zich herkent in het beschreven ANWB echtpaar mag het zeggen. Het duurt 20 minuten dus de hele snelle ongeduldige twitterende Facebook aanhangers kunnen het maar beter overslaan. Hoewel....Brigitte weet zo'n sketch wel heel erg lang uit te rekken. Maar leuk is ie wel.
Mooie sketch!
Praten zonder denken, is schieten zonder richten.

flard
Berichten: 441
Lid geworden op: 07-12-2012 11:56

Bericht door flard » 22-07-2013 17:46

Studio Spaan blijft altijd leuk, vooral als Anton Geesink er bij zit. Dit stukje is wel uit 2001 dus hevig gedateerd, maar dit soort cabaret blijft aardig om te zien, al vond Anton het zelf waardeloos. Ga er maar even voor zitten.

Misschien wordt het morgen beter, maar het wordt toch nooit goed

John
Berichten: 1150
Lid geworden op: 06-12-2012 21:41

Bericht door John » 04-08-2013 14:03

Vanaf vandaag zitten we weer in de voetbalsfeer, uiteindelijk is dit weekend de voetbalcompetitie begonnen.
Hier de onnavolgbare Ton van Duinhoven als suppoost Crooswijk.

Praten zonder denken, is schieten zonder richten.

John
Berichten: 1150
Lid geworden op: 06-12-2012 21:41

Bericht door John » 15-08-2013 13:25

Alweer een van Ton van Duinhoven, de grijze gehaktbal.
De vraag van mij is; zijn we uiteindelijk niet allemaal een grijze gehaktbal?


Praten zonder denken, is schieten zonder richten.

flard
Berichten: 441
Lid geworden op: 07-12-2012 11:56

Bericht door flard » 15-08-2013 15:36

Hij is leuk John. Overigens ben ik geen grijze gehaktbal maar een groene.
Misschien wordt het morgen beter, maar het wordt toch nooit goed

flard
Berichten: 441
Lid geworden op: 07-12-2012 11:56

Bericht door flard » 25-08-2013 13:27

Het is al weer 10 dagen geleden dat er een cabaretje aangeboden werd, dus de hoogste tijd voor een nieuw. Hans Teeuwen is een van mijn favoriete cabaretiers, al vind ik lang niet alles even leuk. Onderstaand de sketch "Dieren en tijd" uit de voorstelling "Industry of Love". Deze sketch is volkomen absurd en slaat nergens op, maar is wel leuk. Je gaat b.v. heel anders tegen elanden aan kijken :)

Misschien wordt het morgen beter, maar het wordt toch nooit goed

flard
Berichten: 441
Lid geworden op: 07-12-2012 11:56

Bericht door flard » 18-09-2013 14:45

Hoogste tijd voor een nieuw cabaretje. Nu weer een sketch van de boerenwichtjes Ingrid en Irma uit Zaai, "Blunderpap" geheten. Als je wilt weten wat dat eigenlijk is, kijk dan naar de twee wichtjes en postbode Siemen. De cabaret liefhebbers weten dat Ingrid en Irma tegenwoordig furore maken in "Koefnoen", maar intussen veel ouder en rijper zijn dan toen ze nog op het hek zaten in de Hoeksewaard en tegen de postbode riepen "Siemen wij vervelen ons wij twee en daar moet jij iets aan doen"

Misschien wordt het morgen beter, maar het wordt toch nooit goed

flard
Berichten: 441
Lid geworden op: 07-12-2012 11:56

Bericht door flard » 28-09-2013 12:41

Het wordt binnenkort weer kerstmis en daar moet je nu al aan gaan denken, want voordat je het weet is het weer Pasen. Even lachen om de Dikke en de Dunne. Ik heb hun filmpjes en films al honderd maal gezien, maar blijf er om lachen. Nu een oude bekende, nl. de twee vrienden als kerstboomverkopers in een stomme film uit 1929. Het filmpje duurt wel 18 minuten, houden jullie dat vol? Voor degenen die weinig tijd hebben: begin het filmpje op ca. 9 minuten, dan wordt het pas echt spannend. De kerstbomen verkoperij loopt uit op een totale oorlog tussen Stan/Ollie en een koper die niet echt toeschietelijk is. Er wordt veel in gesloopt, wat ik altijd erg leuk vind, maar de aardigste scene is aan het eind, waarin Stan en Ollie elkaar aankijken en beginnen te lachen. Die scene zie je 18 minuten van te voren al aankomen, maar blijft een klassiek eind.
Ga er maar voor zitten en steek de kaarsjes alvast maar aan. Monique zou zeggen....ik ben wel vroeg maar......

Misschien wordt het morgen beter, maar het wordt toch nooit goed

monique
Berichten: 415
Lid geworden op: 20-12-2012 15:06

Bericht door monique » 28-09-2013 14:11

:lol: hahahaha...gewelllldiggg ...idd ik ben wel vroeg maar ik heb al lang de kaarsjes branden in huis s,avonds .. altijd leuk die dikken en de dunnen .. :wink:

Plaats reactie