Bioscoop Vlaardingen

Hier kunnen de diverse uitgaansgelegenheden in Vlaardingen worden besproken.
John
Berichten: 1150
Lid geworden op: 06-12-2012 21:41

Bericht door John » 05-12-2013 20:30

flard schreef:Ja John, ik vond het ook een fantastische film, al vinden sommige mensen hem veel te lang, en er komen er nog twee bij ook. Maar voor mij (en jou misschien) kan het niet lang genoeg duren. Wel moet je van dit soort fantasy films (en verhalen) houden. Ik heb het boekje, dat in de Prisma uitgave 233 bladzijden telt, al sinds 1969 in mijn bezit en ik vind het nog steeds spannend. Tijdens mijn vakantie in Nieuw-Zeeland zijn we uiteraard naar Hobbitstee geweest. Die (nep)huisjes met ronde deuren liggen er nog steeds. Je moet echter niet denken dat daar veel filmopnamen zijn gemaakt. De meeste opnamen zijn in de studio gemaakt. Wel de totaalshots zijn er gemaakt en ik heb nog onder de feestboom (In de ban van de Ring) gestaan. Deze omgeving was een van de weinig geschikte gebieden in NZ waar geen horizonvervuiling is. Je moest dan ook een half uur met een busje rijden om er via een soort karrespoor te komen. De eigenaar (een schapenboer) zal ook dit keer wel weer heel veel geld verdiend hebben aan de film De Hobbit.

Om kort te gaan: wie het boekje nog niet gelezen heeft raad ik sterk aan dit alsnog te doen. Het is spannend en avontuurlijk. De film herken je er nauwelijks in terug, dat dan weer wel :)
Cool.....Vanaf 11 december het tweede deel van de Hobbit-trilogie "The Desolation of Smaug" in de bioscoop!


Praten zonder denken, is schieten zonder richten.

Plaats reactie

Terug naar “Uitgaan in Vlaardingen”