De rode kater Frodo is ziek

Hier kunnen deelnemers hun verhaal kwijt.
Plaats reactie
flard
Berichten: 441
Lid geworden op: 07-12-2012 11:56

Bericht door flard » 16-07-2013 12:26

Het zijn inderdaad hele lieve beestjes en zo aanhankelijk (vind ik), maar zij zelf vinden zich uiteraard erg onafhankelijk. Ze zitten vol kattenkwaad (logisch bij katten), maar kwaad wil ik dat niet noemen. Ze zijn gewoon erg speels en rennen als een gek door het huis achter balletjes aan, achter elkaar aan, achter door hun baasje bedachte speeltjes aan, of zomaar om maar wat te rennen en te springen te hebben. De flat is gelukkig groot genoeg om lekker te rennen en te vliegen. Soms slapen ze, zoals nu, omdat het toch nog wel erg kleine beestjes zijn, of lopen over mijn toetsenbord te scharrelen, al knorrend als varkentjes. Dan hebben ze het naar hun zin. Tja, het is hier toch veel leuker dan in het asiel. Ik moet wel opletten dat Fiona nog wat te eten krijgt, want ze stelen het eten uit haar bakje terwijl ze zit te eten. En die lieve Fiona zit verbijsterd naar dat grut te kijken alsof het een stel aliëns is en doet niets. Maar zoals eerder gezegd, ze mogen geen volwassen voer hebben. Helemaal lukken doet dat niet, want voordat je het weet eten ze Fiona's hele bakje leeg. Het geblaas naar elkaar neemt gelukkig wat af. Nu ruiken ze gewoon aan elkaar zonder strijd. Zouden mensen een voorbeeld aan kunnen nemen. Maar....ik heb erg veel lol aan deze poesjes, al hebben ze weinig eerbied voor de meubels. Ze klimmen gelukkig nog niet in de gordijnen, maar spelen er wel tussen (wat trouwens ook streng verboden is). Ik zou wel eens willen weten wat er in die kleine pluizebolletjes omgaat. In ieder geval geen zorgen over b.v. politiek of het milieu. Misschien wel zorgen over wanneer ze weer eten krijgen. Ik heb ook gescheiden kattebakken, maar daar storen ze zich niet aan. Ze hebben een beetje communistische ideeën: alles is van iedereen, bezit bestaat niet, laat staan een aparte kattenbak.

Wordt vervolgd.......
Misschien wordt het morgen beter, maar het wordt toch nooit goed

leonie
Berichten: 467
Lid geworden op: 07-12-2012 12:33

Bericht door leonie » 16-07-2013 12:38

Fijn dat het goed gaat als ik dit zo lees zit dat wel snor.

monique
Berichten: 415
Lid geworden op: 20-12-2012 15:06

Bericht door monique » 22-07-2013 20:46

wat een mooie en vooral lieve foto,s van die poezen ..echt heel mooi .. :wink:

Plaats reactie