onze snel wegen ...

Hier kunnen deelnemers hun verhaal kwijt.
Plaats reactie
monique
Berichten: 415
Lid geworden op: 20-12-2012 15:06

onze snel wegen ...

Bericht door monique » 12-08-2013 09:37

u rijdt er vast ook regelt op onze snelwegennet .
de A20 de A4 de A12 ...ga zo maar door .
en als je daarop rijdt .. soms denk je dan waar gaat al dat verkeer toch heen .. dat denken de andere ook van jouw moet je maar denken .
en bent u niet stiekem een beetje bang als u op de snelweg rijdt ?
de file bijvoorbeeld of klevende mede weggebruiker .. en snijdende weggebruiker .. tja.. we zijn soms net alsof we alleen op de wereld zijn als we op de snelweg rijdt .. ikke eerst...
en dan krijg je nog eens te maken met de snelheden die er mag worden gereden op de snelwegen ..
130km, 120km of maar 100km sommige mensen zien door de bomen het bos niet meer ..kort weg gezegd men weet niet meer waar wel en wat en hoeveel kmer er gereden mag worden .
zelf houd ik me keurig aan de 100 km per uur kan ik niet te snel rijden ook .. en als ik weet waar ik harden mag rijd ik 110 hard zat en als je hard rijdt verbruik je meer benzine of diesel ..tja .. en de prijzen rijzen de pan uit ..met de accijns verhoging .. je kunt beter in België tanken of in Luxemburg ..
maar wat denkt u van onze snelwegen ..wat vindt u hier van ??

:wink:

earthling
Berichten: 578
Lid geworden op: 07-12-2012 18:23

Bericht door earthling » 12-08-2013 18:40

Nou ja, we hebben kort geleden in Den Haag nog gezien dat scooterhazen de snelweg niet nodig hebben om zich alleen op de wereld te wanen :)
Of was het nou scooterhaan..

monique
Berichten: 415
Lid geworden op: 20-12-2012 15:06

Bericht door monique » 06-09-2013 23:44

http://www.flashphoto.nl/nieuws/1496/Au ... ingen.html


ja en hier denken somigen ook met 120 door de bocht te kunnen .. niet zo vreemd dat je er dan eens uitvliegt ..eigen schult dikke...... :wink:

Plaats reactie