Kattenkrabbels,babbels en plaatjes.

Hier kunnen deelnemers hun verhaal kwijt.
leonie
Berichten: 467
Lid geworden op: 07-12-2012 12:33

Kattenkrabbels,babbels en plaatjes.

Bericht door leonie » 29-06-2013 16:46

Er zijn hier div mensen met katten of die van katten houden , dus hier de plek voor de kattenkrabbels, babbels en foto´s.

Ik zelf heb 2 oude katten van inmiddels 19 jr.Ik heb ze al vanaf dat ze 6 wkn jong waren.
Een rood witte jeweetwelkater en een zwartwitte jeweetwelpoes.

Ze kan nog aardig stunten op der ouwe leeftijd voor een heerlijk kattensnoepje haalt ze nog acrobatische toeren uit.

Dit is Kwik ook wel is Kwikkie genaamd.

Afbeelding

En dit is Flupke ook wel geregeld Fluppie of rooie genaamd.

Ik wil eten ik wil eten.
Afbeelding

leonie
Berichten: 467
Lid geworden op: 07-12-2012 12:33

Bericht door leonie » 29-06-2013 16:50

Naar vogels in de tuin kijken is ook heel leuk:

Afbeelding

Dit is een oude foto toen deed Obelix hier zijn intrede als ieniemini gremlin van toen nog maar amper een weekje jong.Was gedumpt op straat.Wij hebben hem toen met de fles groot gebracht.Is uiteindelijk 9 jaar geworden toen moesten we hem laten inslapen wegens ernstig nierfalen.

Afbeelding

Deze foto heeft mijn dochter gemaakt.

Afbeelding


Hobby: Ramen lappen

Afbeelding


Maar ook slapen is favoriet

Afbeelding

Of bedelen om een kattensnoepje

Afbeelding


Afbeelding

Aarggg niet weer op de foto

Afbeelding

leonie
Berichten: 467
Lid geworden op: 07-12-2012 12:33

Bericht door leonie » 29-06-2013 17:20

Zwerfkatten in Spanje deze heeft hele mooie blauwe ogen echt een heel mooi beesie die rondom het hotel zwierf met div jongen afgelopen jaar was deze er nog met weer een nieuwe generatie jongen.

Deze foto is van 2 jr terug we zijn 3 jr naar het zelfde hotel gegaan.

Afbeelding

Afbeelding


Jonge kitten


Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding


Hier is ze weer dit is een foto van vorig jaar hier met kroost:



Afbeelding


Het kroost aan het spelen:


Afbeelding

2 smekende ogen achter het hek rondom het hotel
ze kregen van div hotelgasten eten.

Afbeelding


Afbeelding



Afbeelding


Mottige Nelis


Afbeelding

Bij de visafslag in Cambrills scharrelt hij zijn kostje wel bij elkaar ,deze zag er beter uit dan de katten rondom het hotel:
Her en der tussen de rotsen zag je opengemaakte kuipjes kattenvoer door toeristen gegeven.

Afbeelding

flard
Berichten: 441
Lid geworden op: 07-12-2012 11:56

Bericht door flard » 29-06-2013 18:20

Leuke foto's Leonie, vooral die van de katten die zo'n stukje schuurpapier uit hun bekje hebben hangen haha.

Was dat voor jou ook zo'n rot tijd toen jouw kat nierfalen had? Bij Frodo heeft het lijden toch nog 6 maanden geduurd. Je gunt het geen kat :(

Ik zal mijn toekomstige foto's ook in dit kattendraadje plaatsen.
Misschien wordt het morgen beter, maar het wordt toch nooit goed

leonie
Berichten: 467
Lid geworden op: 07-12-2012 12:33

Bericht door leonie » 29-06-2013 20:48

We kwamen er wat later achter hij lag hele tijd te slapen zoiets sluipt er in en als je iets gaat merken aan een kat dan ben je al te laat.Hij heeft paar keer een infuusje gehad leek die wat op te knappen,maar het ging snel minder dan weer.Ja dan moet je die beslissing nemen om hem verder lijden te besparen.
Het was toch een beesie die je echt vanaf week 1 bij je had we hebben hem toendertijd met de fles groot gebracht om de 3 uur een flesje of spuitje etccc..
Het was uiteindelijk best een grote jeweetwelkater geworden.Deed zijn naam eer aan Obelix hihi gestreept en dik,nou ja stevig.Ook toen die zo ziek was was het zo op het eerste gezicht niet eens te zien zei de dierenarts ook.Je merktte het pas toen je hem op paktte dat die een stuk lichter was.

Nou was het ook niet altijd een katje om zonder handschoenen aan te pakken hij had zijn eigenaardigheden.Kon heel lief zijn en ook heel fel.Haalde propjes op zoals een hond of van die zachte stoffen bolletjes en kon je zo aankijken als je niet snel genoeg dat weer weg gooide zodat hij dat weer kon halen.
Kwam bij je liggen en smekken als die sliep en sabbelen op je kleren.Hij kon lief zijn,maar ook heel fel.

Hij was een beetje apart.Zal nog is zoeken of ik een foto kan vinden toen die volwassen was.

leonie
Berichten: 467
Lid geworden op: 07-12-2012 12:33

Bericht door leonie » 29-06-2013 20:53

Gevonden:

Hier nog kitten samen stoeien met die rooie van ons:

Afbeelding


Hier was die volwassen

Afbeelding

Eigenlijk heel raar als je je bedenkt dat als die nog geleefd zou hebben 18 jr zou zijn.Die rooie en die zwarte zijn er alweer 19 jr.
Het was eigenlijk best wel een stoere stevige jeweetwelkater.

John van Rhijn
Berichten: 568
Lid geworden op: 03-03-2013 22:07

Bericht door John van Rhijn » 29-06-2013 22:24

Hier twee foto's van Nana.
Ik laat ze maar voor zichzelf spreken:

Afbeelding

Afbeelding

leonie
Berichten: 467
Lid geworden op: 07-12-2012 12:33

Bericht door leonie » 29-06-2013 23:23

Hahaha geweldig en katten en kartonnen dozen.
Ja en die nepsneeuw ligt natuurlijk heerlijk zacht.
Mooi beesie hoor.

leonie
Berichten: 467
Lid geworden op: 07-12-2012 12:33

Bericht door leonie » 29-06-2013 23:37

En hier Rambo was een straat kat in Vlaardingen een van de velen die rondom de inmiddels gesloopte flatwoningen in de babberspolder zaten.
Deze heb ik helemaal tam gemaakt en de naam Rambo gegeven.Hij kwam ook wel is binnen ffe buurten,maar ja het bleef een straat kat na een tijdje wilde die toch weer gewoon naar buiten naar zijn vriendjes en vriendinnetjes.
Ik kon hem gewoon optillen.Kon hem al vanaf kitten af aan.
Afbeelding

Ik heb geregeld kleine kittentjes melk gegeven katten melk bestond toen nog niet jaren 80.Jonge zieke kittentjes naar een dierenarts gebracht .Ik kroop door de bosjes als er weer is nestjes waren en zieke beesies zielig aan het miauwen waren die verstoten waren.De populatie was in die tijd heel groot ook wel is vangkooien gezet,zodat ze geholpen konden worden en weer terug gezet met een hapje uit het oor.Div kittens waren bij ons in de tuin geboren.Zaten best mooie tussen we gaven ze namen.
Als mijn moeder de hondjes uit liet liepen er soms wel is een rits buiten katten mee zo grappig en koppies geven aan de hondjes.Ze kregen van diverse mensen n de buurt te eten,ook mijn moeder heeft geregeld de buitenkatten eten gegeven kocht ze blikjes voer voor de buiten katten.

Mijn moeder heeft ook een kat gehad,maar die was niet zo leuk ja zag er heel mooi uit heel snoezig ook was heel erg gericht op mijn moeder,maar voor anderen oefff.Ik noemde die kat wel eens bin laden hij dook geregeld onder in de kelder,maar zodra die boven kwam moest je uitkijken die kon je ter plekke zonder enige aanleiding aanvallen.Zo lief uiterlijk zacht grijs met een creme kleurig neusje echt heel lief om te zien,maar zo´n kreng was het voor anderen.Die is uiteindelijk toch nog 14 jr geworden.Voor mijn moeder was die wel lief,maar als er visite was berg je dan maar.Ik ben niet snel bang voor katten,maar op die had ik het nooit.

earthling
Berichten: 578
Lid geworden op: 07-12-2012 18:23

Bericht door earthling » 30-06-2013 02:40

Ik heb zonet 2 plaatjes van Spoek in het andere draadje gepost, ik zal even op zoek gaan of ik nog enkele andere foto's heb voor dit geweldige topic :)

Prachtige foto's.

Plaats reactie