even van me afschrijven

Hier kunnen deelnemers hun verhaal kwijt.
earthling
Berichten: 578
Lid geworden op: 07-12-2012 18:23

Bericht door earthling » 04-06-2013 16:45

flard schreef:Ik vind het knap en indrukwekkend dat je dit zo (op een min of meer openbaar forum) van je af kunt schrijven. Ik zou dat zelf niet kunnen, al heb ik het 2 1/2 jaar geleden ook voor de kiezen gehad met de ziekte en het overlijden van mijn vrouw (ziekte van Kahler). Dat was toen voor mij (en haar) een nachtmerrie en dat is het tot op de dag van vandaag nog steeds. Maar ik kan er niet over schrijven en al helemaal niet over praten. Ik kan dus heel goed begrijpen door welk dal jullie en je vader gaan. Ik wens je sterkte daarbij en als je er over wil schrijven doe dat dan vooral.
Voor jou zal het ook veel moeilijker zijn Flard, ik kan alleen maar hopen dat je veel steun gehad hebt en hebt van mensen om je heen :(
Dat mijn vader gaat overlijden is beter voor hem, als hij bij is dan heeft hij helse pijn ondanks de morfine die hij krijgt dus wordt hij in slaap gehouden zodat hij comfortabel is.
Het ergste vind ik de laatste zeven jaar van zijn leven, wat hij allemaal voor zijn kiezen gehad heeft, in die zin zal het voor ons een opluchting zijn wanneer het lijden stopt.
Afgelopen zondag heb ik nog afscheid kunnen nemen, daar ben ik heel erg gelukkig over want ik had niet kunnen bedenken dat het maandag niet meer zou kunnen, ook sterk ik me aan enkele momenten in 2012 waarop de sprankeling in zijn ogen te zien was als hij met tekenen bezig was, dat deed me enorm goed.
We willen hem niet zien lijden en daarom is het goed dat hij nu comfortabel is tot hij overgaat.

leonie
Berichten: 467
Lid geworden op: 07-12-2012 12:33

Bericht door leonie » 04-06-2013 18:11

Heel veel sterkte Monique en Earthling.Neem de tijd mbt het rouwproces.Sterk je met de gedachte dat zijn pijn nu weg is.

Ik ben normaal heel nuchter,maar na het overlijden van mijn moeder eind 2011 geloof ik daar wel in.Toen we terug naar huis reden zagen we een hele mooie zonsondergang ik heb hem toen met mijn mobiele telefoon op de foto gezet.We waren net de Moerdijkbrug over richting huis.Mijn zus die woont ook elders in het land had dezelfde ervaring met die zonsondergang.Het was heel appart ik heb hem uit laten vergroten en gebruik hem als achtergrond op mijn telefoon.Ik was altijd heel nuchter in dat soort dingen,maar sindsdien geloof ik daar wel in.

Nogmaals heel veel sterkte houd de hand vast etcc.Toen mijn moeder overleed waren we bij haar.Ze was niet ziek is uiteindelijk onverwachts gestorven aan een herseninfarct in de hersenstam.Aanvankelijk leek ze heel helder de dag dat het gebeurt was,maar de dag er na ging het heel slecht.

Neem de tijd binnen het rouwproces geef toe aan je verdriet .
Heel erg veel sterkte komende tijd.

earthling
Berichten: 578
Lid geworden op: 07-12-2012 18:23

Bericht door earthling » 04-06-2013 18:52

Dankje Leonie, Het sterkt ons zeker.

Gast

Bericht door Gast » 04-06-2013 21:30

Bij het lezen zijn er veel emotie`s begrijpelijk ,

ik heb zelf veel mee gemaakt heb mijn Ouder`s en mijn Schoonouder`s verloren mijn twee zussen

en wat hart aankwam een berichtje 2002 uit Duitsland waar mijn klein zoon 21 jaar student economie studeerde ,

had zich op gehangen dat is even schrikken

Mijn raad is praat het van je af denk aan je zelf

Maar earthling en monique sterkte.

monique
Berichten: 415
Lid geworden op: 20-12-2012 15:06

Bericht door monique » 08-06-2013 21:27

Jullie zullen zich nu wel afvragen of onze vader inmiddels is overleden... maar hij is idd inmiddels overleden...maandag wordt hij bij gezet in het familiegraf waar ook onze moeder reeds ligt... het ware zware dagen... maar ben blij dat hem verdere lijden hem bespaard. Is gebleven... wij danken jullie voor de medeleven... hij is uiteindelijk 72 geworden... en dan te bedenken dat piet 81 jaar is... moge hij rusten in vrede....

John
Berichten: 1150
Lid geworden op: 06-12-2012 21:41

Bericht door John » 08-06-2013 22:32

Monique en Earthling, en verdere familie, heel veel sterkte de komende dagen.
Praten zonder denken, is schieten zonder richten.

leonie
Berichten: 467
Lid geworden op: 07-12-2012 12:33

Bericht door leonie » 08-06-2013 23:18

Gecondoleerd Monique en Earthling.Heel veel sterkte.

Anita
Berichten: 42
Lid geworden op: 07-12-2012 14:13

Bericht door Anita » 09-06-2013 09:28

Gecondoleerd Monique en Earthling, en familie...
Heel veel sterkte de komende tijd.

monique
Berichten: 415
Lid geworden op: 20-12-2012 15:06

Bericht door monique » 09-06-2013 09:54

bedankt ook namens mijn broertje .. ...

earthling
Berichten: 578
Lid geworden op: 07-12-2012 18:23

Bericht door earthling » 09-06-2013 11:24

Donald schreef:Bij het lezen zijn er veel emotie`s begrijpelijk ,

ik heb zelf veel mee gemaakt heb mijn Ouder`s en mijn Schoonouder`s verloren mijn twee zussen

en wat hart aankwam een berichtje 2002 uit Duitsland waar mijn klein zoon 21 jaar student economie studeerde ,

had zich op gehangen dat is even schrikken

Mijn raad is praat het van je af denk aan je zelf

Maar earthling en monique sterkte.
Donald, ik heb hier gewoon geen woorden voor, dat moet een behoorlijke klap geweest zijn voor jullie :(

Plaats reactie