beheerder niet mee doen aan raadplaatjes

Hier kun je je op of aanmerkingen en je vragen kwijt.
Plaats reactie
Gast

beheerder niet mee doen aan raadplaatjes

Bericht door Gast » 15-06-2013 10:44

Beste John

Het is verleidelijk als je het raadplaatje ziet en dan gelijk reageren,

daar zit nu het punt .Je reageerd snel op VIB 54 dat houd in je de rem er op heb gezet.

De andere reageren dan niet meer hoop dat het duidelijk is.

Oja als er niet gereageerd wordt bv na twee weken geef jij je antwoord

lijkt mij een idee. :shock: .

John
Berichten: 1150
Lid geworden op: 06-12-2012 21:41

Bericht door John » 15-06-2013 12:09

Je hebt nog steeds niet door hoe het werkt Donald!

Ik ben beheerder en moderator op dit forum. Maar tevens ben ik deelnemer.
Ik reageer op de discussies als deelnemer met evenveel rechten en plichten als de andere deelnemers.
Als ik een bericht plaats of reageer als moderator wordt de tekst in het groen weergegeven. Als beheerder reageer ik nooit in een normale discussie.

Ik had ook het antwoord gelijk kunnen geven, dan had er helemaal niet meer door iemand gereageerd. Juist door het antwoord wat ik gaf, hoop en verwacht ik meer reacties.

Verder, als ik op een bericht wil reageren als deelnemer doe ik dat op het moment dat ik dat wil. Ik ga daarvoor echt geen twee weken wachten.
Ik verwacht dat je je in het bovenstaande kunt vinden.
Zo niet, staat het je vrij om je deelnemerschap op te zeggen.
Praten zonder denken, is schieten zonder richten.

flard
Berichten: 441
Lid geworden op: 07-12-2012 11:56

Bericht door flard » 15-06-2013 14:13

Ik ben het helemaal met John eens. Hij reageert als deelnemer van het forum en niet als beheerder of moderator. En dat is ook logisch want de vraag van Donald (waar is dit?) vergt geen specifieke kennis van het onderhouden van een discussieforum, maar specifieke kennis van oud-vlaardingen. En we weten allemaal dat John een uitstekende kennis heeft van "wie, wat, waar en wanneer" in Vlaardingen. Hij hoeft die kennis niet onder stoelen of banken te steken. Ik vind het netjes genoeg dat hij even wacht met antwoorden, tot anderen de kans gekregen hebben een antwoord te geven. In feite hoeft hij dat niet eens te doen. Dus Donald, niet simpen, en gewoon afwachten wie een (goed of fout) antwoord geeft.
Misschien wordt het morgen beter, maar het wordt toch nooit goed

earthling
Berichten: 578
Lid geworden op: 07-12-2012 18:23

Bericht door earthling » 15-06-2013 18:15

Er staat een mooi plaatje als VIB54, maar ik zou het antwoord absoluut niet weten omdat mijn kennis gewoon summier is.
Bovendien trekt het mij ook niet echt om me er in te verdiepen dus reageer ik niet.

John is trouwens heel schappelijk met je Donald, als ik in zijn schoenen stond had je een tijdelijke ban als antwoord gekregen om af te koelen, persoonlijke aanvallen horen niet thuis op een forum.

monique
Berichten: 415
Lid geworden op: 20-12-2012 15:06

Bericht door monique » 15-06-2013 23:12

flard schreef:Ik ben het helemaal met John eens. Hij reageert als deelnemer van het forum en niet als beheerder of moderator. En dat is ook logisch want de vraag van Donald (waar is dit?) vergt geen specifieke kennis van het onderhouden van een discussieforum, maar specifieke kennis van oud-vlaardingen. En we weten allemaal dat John een uitstekende kennis heeft van "wie, wat, waar en wanneer" in Vlaardingen. Hij hoeft die kennis niet onder stoelen of banken te steken. Ik vind het netjes genoeg dat hij even wacht met antwoorden, tot anderen de kans gekregen hebben een antwoord te geven. In feite hoeft hij dat niet eens te doen. Dus Donald, niet simpen, en gewoon afwachten wie een (goed of fout) antwoord geeft.
helemaal mee eens .. ...

leonie
Berichten: 467
Lid geworden op: 07-12-2012 12:33

Bericht door leonie » 16-06-2013 09:27

Ik zie het probleem ook niet Donald.John reageert als deelnemer geeft wat extra info,maar geeft nog even niet het antwoord prijs zie het als een aanvulling op de vraag waar is dit.Keep up the good work John.
John weet zijn rollen als beheerder moderator en deelnemer goed te scheiden dus adem in adem uit Donald.Even niet zo snel op de teentjes getrapt zijn.
John weet heel veel over de straten in Vld net als jij en John is iedereen dan behulpzaam met extra info zonder al meteen het antwoord prijs te geven.

Ik kijk er vaak naar , ik weet niet altijd alles dus reageer ik niet, vind het leuk om te lezen als er meer info is gegeven.Zie het als extra aanvulling Donald.Ik vind een beheerder cq moderator mag ook gewoon als deelnemer reageren.

Gast

Bericht door Gast » 16-06-2013 11:51

alle eerste bedankt voor jullie reactie,
----------------------------------------------


Je hebt nog steeds niet door hoe het werkt Donald!

Het was een idêê er is niks mis mee met de beheerder-moderator,en deel nemer.


Wat moet ik daar nu op zeggen! :D

John
Berichten: 1150
Lid geworden op: 06-12-2012 21:41

Bericht door John » 16-06-2013 16:59

Note van John: Genoeg hierover, tijd voor een Afbeelding
Praten zonder denken, is schieten zonder richten.

Plaats reactie

Terug naar “Vragen en Op of Aanmerkingen”