Ballon

Hier kunnen deelnemers hun hobbys bespreken
Plaats reactie
John van Rhijn
Berichten: 568
Lid geworden op: 03-03-2013 22:07

Ballon

Bericht door John van Rhijn » 30-08-2013 23:00

Gisteren ben ik achter een ballon aan gerend. Ik was in de tuin wat knijpers bij elkaar aan het zoeken, die mijn kleindochter regelmatig een voor een in de parasolvoet laat verdwijnen. Dat scheelt wat oppassen voor opa en oma, maar soms heb je ze ook nodig voor waar ze voor bedoeld zijn.
Toen ik naar boven keek zag ik een ballon. Ik rende naar boven om m'n camera te pakken. Uiteindelijk kwam ik aan de oostzijde van het dorp terecht en had de landing net gemist op een paar seconden na.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

leonie
Berichten: 467
Lid geworden op: 07-12-2012 12:33

Bericht door leonie » 31-08-2013 00:03

Mooi hahaha die tekst op dat mandje hoogtevrees ;) dekt de lading :lol: .
Mij krijg je er voor geen goud in.
Paar jaar geleden waren we bij mijn zusje en vloog er een wel heeeel erg laag voorbij scheelde een haar of hij botste tegen de flat aan de overkant .Ik heb toen wel wat foto's gemaakt moet ik is op de andere pc of externe schijf kijken.
Ik kijk wel vanaf de grond pas vloog er ook een hier over,katten in alle staten die worden helemaal gek van het geluid van die vlammen.

Hier vliegen ook geregeld die deltavliegers over.
Hier een paar foto's van een luchtballon in juli gemaakt.


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding

monique
Berichten: 415
Lid geworden op: 20-12-2012 15:06

Bericht door monique » 31-08-2013 00:07

wel mooi om dat eens van dichtbij mee te maken ..

René
Berichten: 22
Lid geworden op: 27-05-2013 05:10

Bericht door René » 31-08-2013 05:17

Er staat dus: http://www.geenhoogtevrees.nl/ . Nette landing, zo te zien... :)

flard
Berichten: 441
Lid geworden op: 07-12-2012 11:56

Bericht door flard » 31-08-2013 13:16

Oh, was jij dat John die zo hard door het dorp heen liep. Daar wordt nu nog over gepraat. En over die ballon natuurlijk :)

Overigens....mooie foto's hoor.
Misschien wordt het morgen beter, maar het wordt toch nooit goed

John van Rhijn
Berichten: 568
Lid geworden op: 03-03-2013 22:07

Bericht door John van Rhijn » 31-08-2013 15:49

Een bekende op de fiets riep dat ik op moest schieten. Op dat moment liep ik langs het voetbalveld en dacht even, dat hij daar zou landen. Achter de bomen was ik hem even kwijt geraakt en toen rende ik de fietsers maar achterna.

Zo te zien moet het inderdaad een mooie landing zijn geweest. De ballon bleef nog tijdenlang gewoon omhoog staan met het mandje keurig op de grond. Ik schat de afstand waarop ik de laatste foto's maakte op zo'n goede 400 meter.

Ook hier komen vaker ballonnen over, maar een landing zo dichtbij het dorp had ik nog niet meegemaakt. Maar tegen zonsondergang blijft een landing nooit lang uit.

Plaats reactie