Foto's

Hier kunnen deelnemers hun hobbys bespreken
leonie
Berichten: 467
Lid geworden op: 07-12-2012 12:33

Bericht door leonie » 01-01-2013 13:12

De beste wensen voor iedereen.

Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding

leonie
Berichten: 467
Lid geworden op: 07-12-2012 12:33

Bericht door leonie » 15-01-2013 23:59

Afbeelding

Afbeelding


Op de uitkijk of er geen kapers op de kust zijn:


Afbeelding


Jammieeeeeee mc birdy

Afbeelding


Afbeelding

flard
Berichten: 441
Lid geworden op: 07-12-2012 11:56

Bericht door flard » 16-01-2013 11:50

Leuke foto's Leonie, ook die van je dochter. Die rode kater is precies MijnFrodo incl. raar liggen :) Misschien dat Frodo nog iets meer witte haartjes heeft.
Misschien wordt het morgen beter, maar het wordt toch nooit goed

leonie
Berichten: 467
Lid geworden op: 07-12-2012 12:33

Bericht door leonie » 22-01-2013 22:18

Nieuwe gasten in het vogelrestaurant

Afbeelding


Afbeelding



Afbeelding


Zuchttt... en ik mag alleen gevogelte uit een kuipje. :wink:


Afbeelding

leonie
Berichten: 467
Lid geworden op: 07-12-2012 12:33

Bericht door leonie » 24-01-2013 22:39

Vanmorgen ik was net thuis en ik hoorde een knal tegen het raam achter dacht zal wel een lompe duif zijn.
Was het een roofvogel waarschijnlijk een buizerd.Hij zat met zijn vleugels gespreid echt hij was ter grootte van een klein uitgevallen kat.
Keek beduust om zich heen.
Dacht oef hoe krijg ik die te pakken als die zich bezeert heeft zonder dat die straks mijn vingers voor prooi aan zal zien.Gelijk toen ik dat dacht vloog die vrolijk weg dus ik denk dat die eea vogelsnackie gegraaid heeft in de vorm van een vogeltje natuurlijk en tijdens zijn vangactie tegen het raam geschampt was onder de overkapping.Ja op de weilanden achter valt weinig te halen aan prooi nu alles wit en bevroren is en die tuinen waar mensen vogels voeren is walhalla voor roofvogels natuurlijk.
Vond het wel appart om te zien en gelukkig had die niks.Anders was ik wel naar vrienden gegaan die wonen hier achter en werken bij de dierenambulance.Pakken en binnen halen kan je ook niet,want het temperatuur verschil is te groot van kou naar warmte.Dat is wat mij geleerd is toen we is een meeuw gered hebben ook in een koude winter.Zat op een stuk ijs.Dus die tijdelijk even in de schuur gezet en wilden hem toen brengen naar de vogelopvang en toen vloog die weer weg eind goed al goed.Foto maken kon niet daar was die toch te snel voor.

Maar die roofvogel had wel een cadeautje op de raam achtergelaten had hem ondergepoept blegh.Ffe ruitenspray gebruikt omdat weg te halen,maar dat bevroor ter plekke vandaag .

Vond het wel appart zo´n grote vogel echt die was flink uit de kluiten gewassen en klauwen en echt zo´n roofvogelsnavel.


Tuingasten
Ik hou niet zo van duiven,maar ja ook zij hebben honger dus schuif maar aan.
Afbeelding

Afbeelding

Pitbullie zat er ook weer

Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding

John van Rhijn
Berichten: 568
Lid geworden op: 03-03-2013 22:07

Bericht door John van Rhijn » 06-03-2013 22:42

Ik zie hier allemaal prachtige foto's staan. Aangezien dit in de hobby-hoek staat, hoeven het dus niet specifiek foto's van Vlaardingen te zijn.
Voor mij een mooie gelegenheid ook wat foto's van mijn eigen omgeving te laten zien.
En ja, inderdaad geflatteerd, immers, het zijn in dit geval allemaal winterfoto's. Maar allemaal op loopafstand van mijn huis.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

earthling
Berichten: 578
Lid geworden op: 07-12-2012 18:23

Bericht door earthling » 07-03-2013 07:15

Prachtig, landelijk wonen.
Dat word komend weekend het kacheltje opstoken John, volgens de berichten een koude oosten wind.

leonie
Berichten: 467
Lid geworden op: 07-12-2012 12:33

Bericht door leonie » 07-03-2013 12:31

Mooie sfeervolle foto´s John van Rhijn.
Hier een vleugje lente in de tuin.
Afbeelding

Helaas verwachten ze volgende week weer sneeuw nog ffe genieten van de eerste lente dgn ok officieel is het eigenlijk ook nog winter .Pas 21 mrt is het echt lente.Maar maart roert ook nog al is zijn staart en aprilletje zoet draagt soms ook wel eens een witte hoed.

monique
Berichten: 415
Lid geworden op: 20-12-2012 15:06

Bericht door monique » 08-03-2013 12:49

idd wat een mooie prachtige plaatjes .. om er stil van te worden

leonie
Berichten: 467
Lid geworden op: 07-12-2012 12:33

Bericht door leonie » 08-03-2013 20:20

Lente kriebels nog ffe genieten straks ligt er weer sneeuw:


Deze zat vanmiddag in de tuin

Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding

Plaats reactie