Verjaardagskalender

Forum voor algemene berichten uit Vlaardingen
Gast

Bericht door Gast » 10-04-2013 09:07

Je koopt wat van je verjaardag`s geld, om een beetje bij te blijven,

ik heb een vraag ben druk bezig om dat ding onder de knie te krijgen,

kan al foto`s maken er handig .Hoe kan ik op internet komen door hoe. :D

Afbeelding

John
Berichten: 1150
Lid geworden op: 06-12-2012 21:41

Bericht door John » 10-04-2013 10:34

Wifi? Bij instellingen op je telefoon Wifi instellen, hij zoekt vanzelf de dichtbijzijnste Wifi toegangspunten.
Jouw Wifi zal dan wel bovenaan staan, code invoeren, (staat meestal onderop de modem) en hoppa, Donald is online!
Praten zonder denken, is schieten zonder richten.

leonie
Berichten: 467
Lid geworden op: 07-12-2012 12:33

Bericht door leonie » 10-04-2013 15:32

Idd via de wifi wat John tikt.
Kijk anders even in de gebruiksaanwijzing daar zal het stap voor stap in beschreven zijn.Meestal staat de handleiding ook in de telefoon zelf .
Veel plezier met je nieuwe telefoon.
Heb je een abonnement of prepaid?Via prepaid kan het internetten nog al veel bel te goed vragen.

Zelf heb ik een goedkoop abonnement via Ben.

Gast

Bericht door Gast » 10-04-2013 18:05

Hallo leonie

De tip van John instellingen Wife dat heb ik gevonden, dan heb ik Wife aan gevink ,

Dan Wife toevoegen daar vragen ze ........... daar ben ik even mee gestopt

en even in het boekje in te kijken, morgen is er weer een dag.

maar beiden voor jullie info. :D

earthling
Berichten: 578
Lid geworden op: 07-12-2012 18:23

Bericht door earthling » 10-04-2013 18:35

Wifi is een manier, maar dan alleen voor thuis gebruik.
Wil je onderweg ook internet hebben dan moet er volgens mij een abbonement voor afgesloten worden, prepaid kan idd behoorlijk in de kosten lopen zoals Leonie aangeeft :)

leonie
Berichten: 467
Lid geworden op: 07-12-2012 12:33

Bericht door leonie » 10-04-2013 23:28

Mocht het anders evt niet lukken kan je het misschien in een belwinkel waar je hem gekocht hebt evt ffe in laten stellen.
Welk type heb je , misschien dat evt iemand hier je stap voor stap verder kan helpen mocht je er niet uitkomen.
Ik zie wel samsung op de foto ,maar die hebben div types.
Nou ben ik niet helemaal thuis in samsung ik heb een sony xperia mini.Maar er zullen wel mensen zijn hier die je ffe kunnen helpen online .Samen komen we er wel uit.Het is idd ffe wennen zo'n smartphone.

Maar wat ik al zei let op als je prepaid hebt en dan op internet dat kost best veel dan ben je zo door je beltegoed heen.

Of in het buitenland ik zet dan altijd mijn gegevens roaming uit als ik in het buitenland ben ,dan bel ik met een oudere telefoon met prepaid en zonder internet :lol:

leonie
Berichten: 467
Lid geworden op: 07-12-2012 12:33

Bericht door leonie » 10-04-2013 23:35

O ja als je je batterij wilt besparen zou ik de wifi niet gehele tijd aan laten en de synchronisatie uitzetten.Als ik bijv met mijn telefoon op een forum of op facebook wil dan zet ik mijn synchronisatie pas weer aan en heb ik gedaan wat ik wilde doen gaat die weer uit.Anders is mijn batterij zo leeg.Ok nu is mijn telefoon alweer een paar jaartjes oud,maar toch een smartphone verbruikt meer energie.Je hebt wel app killers er zijn apps (toepassingen die je via de market op je telefoon kan zetten bijv de online kranten,whats app ,spelletjes etcc) die zorgen er voor dat je energie verbruik vermindert,maar ze werken niet altijd die app killers sommigen verbruiken ook veel kracht van de batterij heb ik al is ondervonden.

Misschien praat ik nu wat Swahilistaans mbt apps etcc ,maar je kan het altijd vragen hier op het forum er is vast wel iemand die je kan helpen in de wondere wereld van de smartphone. :lol:

Gast

Bericht door Gast » 12-04-2013 12:33

Hallo eatrhling

Ik denk dat jij mijn vraag kan beantwoorden het gaat om ,ik ben al zover

mijn netwerk SSID toe te voegen er komt een toetsenbordje .

Dat is de vraag ik kan bv abc in tikken maar er staan ook cijfer`s,

met welke hand greep kan ik het getoonde toetsenbord wijzigen in

letters of cijfers

Hoop dat dit duidelijk is. :D

John
Berichten: 1150
Lid geworden op: 06-12-2012 21:41

Bericht door John » 12-04-2013 13:32

Ik heet dan wel niet Earthling :) , maar ik kan je misschien wel helpen.
Als je het toetdenbord voor hebt staan, zie je linksonder ?123 druk daarop, en je kunt cijfers en leestekens typen. Het toestenbord met cijfers dat je dan ziet heeft ook nog een toets 1/3 daarmee kun je verschillende andere tekens typen zoals € = <> enzovoort...
Praten zonder denken, is schieten zonder richten.

leonie
Berichten: 467
Lid geworden op: 07-12-2012 12:33

Bericht door leonie » 12-04-2013 13:48

Kan je dat niet swipen of te wel met je vinger van links naar rechts gaan over het getoonde toetsenbordje dat is bij mijne nl wel.

Plaats reactie