De stekker uit OnsVlaardingen

Forum voor algemene berichten uit Vlaardingen
Plaats reactie
flard
Berichten: 441
Lid geworden op: 07-12-2012 11:56

De stekker uit OnsVlaardingen

Bericht door flard » 31-12-2013 12:08

John schreef in het draadje Vlaardingse politiek een beetje verborgen dat hij op 1 januari de stekker uit OnsVlaardingen haalt. Jammer, want een unieke mogelijkheid met elkaar te communiceren in het Vlaardingse, is dan verdwenen. Uiteraard kan men nog via Facebook communiceren (denk ik) maar velen doen daar niet aan mee. Jammer ook dat veel Vlaardingers het hebben laten afweten. Er werd steeds minder gediscussieerd; slechts enkelen stuurden regelmatig bijdragen in. Tja en hoe minder discussies, hoe minder deelnemers. Het wordt een poreuze cirkel, zou Kees van Kooten zeggen.
Voor beheerder John zelf is het ook niet leuk, want hij heeft na het verdwijnen van MijnVlaardingen toch zijn nek uitgestoken met OnsVlaardingen. Maar begrijpelijk is zijn beslissing "stekker er uit" wel. Net als we Jan en DeSpits bedankt hebben voor hun inspanningen, doen we dit nu ook voor John. Bedankt John. Het is leuk geweest.

Maar beste mensen: zou dit nu ook een gevolg zijn van de toenemende individualisering van onze maatschappij? Ik heb begrepen dat ook Facebook achteruit gaat. Er wordt natuurlijk ontzettend veel getwitterd, maar volgens mij haalt dat al helemaal niet het niveau van een beetje behoorlijke discussie (zoals regelmatig op ons eerste en tweede forum). Triest dat in een stad met 75.000 inwoners zo weinig mensen met elkaar op een algemeen Vlaardings forum willen zitten. In ieder geval waren wij deelnemers met heel verschillende opvattingen, soms waren we het roerend met elkaar eens, soms totaal niet. Geeft helemaal niets, zolang je elkaar maar waardeert en ook respecteert en dat gebeurde volgens mij wel op Mijn en Ons Vlaardingen (hoewel sommigen wel eens van die ongeschreven regel afweken . :) ). Van mijzelf kan ik zeggen, dat ik iedereen gewaardeerd heb, die meegedaan heeft aan de discussies of foto's opgestuurd heeft.

Behalve een Gelukkig Nieuwjaar, wens ik jullie het allerbeste toe zonder discussieforum. En Earthling..... succes met jouw forum.

Kijk....zo'n bericht als dit twitter je niet even. Tot misschien op een ander forum. Ik zal altijd als Flard blijven inloggen.

John de derde

En John (de eerste)..... gewoon doorgaan met Wordfeud tot een van ons er geen zin meer in heeft. Hoi.
Misschien wordt het morgen beter, maar het wordt toch nooit goed

Plaats reactie