Troonwisseling koningin en koningsdag

Algemene berichten
Plaats reactie
monique
Berichten: 415
Lid geworden op: 20-12-2012 15:06

Troonwisseling koningin en koningsdag

Bericht door monique » 05-04-2013 09:36

ja het is alweer twee maandag geleden dat onze vorstin heeft gemeld af te treden en de troon aan willemalexander over te dragen .
maar nu komen er nieuwe hebbedingentjes op de markt zoals een nieuwe munt ..die ik inmiddels al in bezit heb ... nieuwe postzegels en lepeltjes bekers en noem maar op ..
we hebben dat weekend ook nog eens een lange weekend vrij althans ik dan tja wie gepensioeneerd zijn ja die altijd vrij maar ik ben vrijdags al rooster vrij en maandag neem ik vrij en dinsdag is een feestdag ..
zou willemalexander ook besluiten de 30 april te houden als koninginnendag of koningsdag ..?
wie zal het zeggen een ding is zeker iedereen gaat die dag voor de tv zitten om de koning en kroning inhuldiging te zien .. we zouden eerst naar luxemburg gaat maar dat doen we wel in mei ..
onze vorstin had het over een nieuwe generatie ..wat vinden jullie hier van heeft ze gelijk ?? is dit inderdaad de nieuwe generatie .. en hoe gaat hij en zij het doen .. dat is alleen maar afwachten

monique
Berichten: 415
Lid geworden op: 20-12-2012 15:06

Bericht door monique » 08-04-2013 15:58

wat zal het programma in vlaardingen worden met de inhuldiging ..

ik mag er wel van uit gaan dat dit grootst wordt gevierd .. :?:

John
Berichten: 1150
Lid geworden op: 06-12-2012 21:41

Bericht door John » 08-04-2013 16:09

Iedereen zit voor de televisie natuurlijk.
In de stad zullen hoogstens een paar enthousiastelingen te vinden zijn.
Praten zonder denken, is schieten zonder richten.

John
Berichten: 1150
Lid geworden op: 06-12-2012 21:41

Bericht door John » 08-04-2013 16:34

Vlaardingen doet op 26 april i.i.g. wel mee aan de Koningsspelen.
Inmiddels hebben 23 Vlaardingse basisscholen zich aangemeld waardoor 5.500 Vlaardingse kinderen meesporten en -spelen.
Praten zonder denken, is schieten zonder richten.

Plaats reactie